Herlige Herlige GreenGate :)))

Så glad jeg er, som etterhvert var så
heldig å få denne skjønne leverandøren...
green Gate...
Så utrolig mye fint,og alt kan mikses sammen
uansett farger,det blir bare et herlig virvar :))
I butikken har jeg laget et egen Green Gate sted..

Det spørs om ikke dette stedet med Green Gate
må utvides ;))

De søteste termoser,ikke dyre heller :))
Duker i forskjellige størrelser

Servietter,brødkurver,eller kanskje til boller ;))

Kaffekopper,asjetter,middags tallerker
eggeglass og de kjempe populære lattekoppene
i 3 forskjellige størrelser;))
Mugger,boller,bestikk
og så mange flotte emalje bokser !

Duker,brikker.kjøkkenhåndklær,løpere,
Puter,pledd ,sengetepper og ryer ;))
Og ellers kan jeg ramse opp ..lys,fyrstikker,
kosedyr,voks duker og sikkert MYE
jeg ikke husker her jeg skriver..;))
Så deilig det snart skal bli..
ÅÅ som jeg ser frem til denne barbente tiden...
Kos dere ALLE sammen
klem fra Mariann ;))