Endelig ett nytt innlegg:)

Ja kan vel bare si at jeg ikke er noen hyppig blogger lengre... Jeg bruker veldig masse facebook!! Her er link: Låvebutikken

Skal prøve å være flinkere utover høsten:)
Her ett bilde av Green Gate.
Og ett nytt baderomsett fra butikken!!:)

Har fått ett nytt merke ,men ett veldig kjent merke til Låvebutikken... Noe jeg er så glad for TineK:)
Her med lysestaker derfra og duk fra hovedleverandøren av tekstilene i låvebutikken.

Nydelige fløyelsputer i flere farver i beste kvalitet og fasett slipte lysestaker!!

Har laget spisekrok på stuen.. så fornøyd!!

Her er stuen i høst stemming, vet det er tidlig men jeg elsker av de skjer noe her i hjemmet.

Forrige uke gikk til å få ferdig huset med lister og maling før kallen måtte reise ut på ekstra tur 3 uker:/ Sånn er det!
Ha en fin ny uke med masse SOL:)

Klem fra meg!