Litt om meg...


Hei Alle Sammen ;)))
I den senere tid har jeg fått en del awarder
og jeg har ikke rukket å gjøre noe med det
Jeg vil takke ALLE de som har gitt meg denne.
Sitter nå ved kjøkkenbordet og beklager
altså men det har vært så mye i det siste...
sååå jeg husker heller ikke alle som
gav meg den...Uff
dette høres ikke bra ut,men sånn er det blitt..
Men det jeg husker ang denne er at
jeg skulle si 7 ting om meg selv..JA det var 7 ting ?? ;))
Da setter vi i gang da ;))
NR 1
Elsker mat og godis ;)
NR 2
Derfor en jo jo slanker.
NR 3
Blir fort rørt
NR 4
Snakker fort.. særlig hvis jeg virkelig
har noe på hjerte..
Og jeg skjønner ikke hvorfor
ikke folk alltid forstår hva jeg sier,
hi hi for jeg forstår det jo godt selv hva jeg sa...
NR 5
Kan bli sint,
men over i neste sekund.
NR 6
Er glad i mennesker og det
å være rundt dem,
men trenger også litt stille tid for meg selv.
NR 7
Og så er jeg igrunn kokk ;))
Så det var det;))
og dere som har følgt meg en stund vet jo også
at jeg elsker interiør,barna mine osv ;)))
Takk igjen og
bekl at jeg er litt distre og en vimse
som ikke har holdt styr på hvem dere er som
har sendt meg denne ;)))
snakkes !!!!!!