Snart en ny dag...

Det er sent...
Ute snør det lett men den blir dratt av gårde
med den kalde bitene vinden...
På mitt bord står det et lys og blafrer
og jeg sitter her med deilig tenkende musikk
og en varm kopp kaffe med masse melk i.
Det går mot jul igjen og jeg kjenner en barnslig glede..
Jul,den som så ofte har gitt meg den
deilige forventnings fulde følelsen som jeg fikk som barn.
ÅÅ la den igjen komme i år,
La det igjen bli den deiligste jul for meg og mine
og Alle dere..Butikken blir mer og mer formet
som den koseligste Jule butikken ;))
Det ene skapet er blitt velfylt med masse saker

Klokker fra Frankrike
med de koseligste mat bokser
i alle størrelser
Kremmer hus...

Skodder,hvite og blå
De er jo som et bilde :))

Sink tall ,til adventslysene ..

Maileg Nissene går det unna på
De har vel aldri vært så populære
som de er i år :))
Kjøkken håndklær og NOEL,
i både store og små :))

Disse da?I glass,finnes også i en litt
mindre variant.
Og her kjære dere
er et utvalg av alle knottene
til skap og skuffer
20,11 1998 ble en stor gutt på 4500kg født
og navnet ble Patrick, minste gutten min ..
Så glad i deg ,gutten min :))
Så heldig jeg er som har mine 2 gutter
som elsker meg betingelseløst..
Takk for at DERE sprer så mye glede
og røre i livet mitt :)))
Så er det vel igjen på tide å legge hode på puten
og si god natt,før en ny dag er i gang, 21 November..
Ha en fin Søndag alle sammen ;)))