En ny dag gryr....

Så er tirsdagen over klokken er snart 01 00..
og jeg er ikke trøtt..så hvorfor ikke gi dere et innblikk i min stue..
Før i tiden hadde jeg spisestue også her
,men den ble aldri brukt så ble derfor byttet ut med to sofaer isteden,
her er den ene ,
Den ligner på Ektorppen men er ganske så mye kraftigere
Dette skapet har stått lenge i garasjen var så mye feil med det
Men er nå blitt fikset litt på ;))

Malt,nye knotter ,skrift og monogram
noe dere ikke ser er at jeg har også
har tapensert det innvendig i ryggen
I disse har jeg interiør bladene mine

Fått nytt salong bord,tenkte i grunn
å ta over et tynt lag med hvit maling
på topp platen,men synes det var fint sånn det var allikevel..
Skuffene går igjennom og det er skrift på fransk,
på den ene skuffen står det magasiner.
Denne lampen gir et deilig nostalgisk lys

Har også malt opp denne hyllen igjen,
den var blitt så gul i fargen

Denne siden av stuen er liksom den blå siden
med sink

I rammen har jeg brukt gavepapir som underlag

Døren har nå blitt helt hvit
,skriften har jeg pusset frem igjen.
Denne døren går inn på kjøkkenet
.
Og her er den andre siden av stuen
he he liksom den hvite kroken dette,
her er det ikke sink men fattigmannsølv.
På denne puten har jeg brukt stryke merker.

Tenk så heldig jeg er som er blitt tante til denne
lille tulla ;))tantes jente ;))

Og til dere alle sier jeg bare Velkommen igjen ;))))