Mine nye Mamelukker og litt mer ;))

Så fort ukene går..
Tenk våren er igjen over
og vi er kommet godt inn i vår første sommer mnd..
Sola snur snart ,så la oss nyte,stopp opp litt,
Trekk pusten og kjenn på alle de deilige duftene
naturen har å by på..
Tiden går så fort, la denne sommeren forbli her lenge lenge..
Dere som kjenner meg,vet jo at jeg liker litt sånn
nostalgiske klær,det er liksom meg ;))
Hun som syr alle de skjønne hjertene med bilde og tekst på,
har laget de skjønneste mamelukker til meg.
Er rett og slett forelsket i dem ;))

Så mange detaljer,stoffet er i bomull og litt
sånn krepp lignede

Merke på det ene bene med frøken olsen ;))

Og rynker, blonder og blomster ..
Hun lager dem i denne fargen,rosa og litt sånn blå grønn
(Rutete stoff ;))prisen er 600,- og kan få tekst etter ønske,der
som jeg har frøken olsen.
Tror hun snart kommer med egen blogg;))

Så var det butikken min ;))
Så heldig jeg er,som har denne..
Takk alle kundene mine der ute,som
jeg vet leser bloggen min,husk det er dere
som er med på at jeg kan drive;))
setter SÅ pris på dere ALLE !!


Det har kommet inn mange Mathilde produkter;)
Såper,dufte stein,paraplyer og...

- engleputer;)

Masse toalett vesker i forskjellige stør.
Jeg bruker den lille til mobil og penger

Denne er i 3 forskjellige farger,
kjempe fin til stranden og den tåler masse

Og de søteste strand madrasser i samme farger ;))

Og her er bilder fra det ene vinduet

Og hva er vel ikke bedre en en hengekøye
i hagen i denne deilige tid;)

Ha en fin uke kjære dere,så sees vi snart igjen
klem fra meg ;))