Så kom september...

Så er våren,sommeren igjen over...
En ny høst,Jul,vinter står for tur,
før vi igjen skal møte en ny vår..
Men tiden går så fort,plutselig er den her,
men først skal jeg nyte høsten
og ja, Julen den gleder jeg meg alltid til..

Høst messene er over,
og jeg hadde en kjempe fin tur til Danmark
med min gode venn som alltid er med meg
på messe :))
Leverandøren Bloomingville
er alltid hyggelig å besøke,og ja det koselige
det har iallfall denne leverandøren :))


Det er blitt bestilt masse forskjellige tavler

Mange forskjellige bokser

Klokker..

Fugle hus ,sink..
Hyller,knagger ,krakker ,lys ,knotter,lykter ja det kommer
mye fra denne leverandøren :))
Det kommer også inn noen nye leverandører
som jeg gleder meg veldig til :))

Med et sommer minne ifra Dyreparken
Ønsker jeg dere alle
en god ny høst dag :))