Mot en ny tid....våren...

Noen ganger så er det som all energi bare
faller ut av meg
og jeg føler meg rett og slett
helt tom..Sånn har det vært nå..
Når en driver butikk
så er det til tider så mye å gjøre at en
selv er på en måte på vent,etter julen,messer,
så trenger jeg virkelig å innhente meg igjen,
få tilbake gleden med det jeg driver på med
så jeg beklager til dere alle kjære
bloggere at jeg ikke har vært flink til å kommentere dere
men har rett og slett ikke hatt noe
overskudd,vært bare så trøtt og sliten..
MEN nå er jeg på bedringensvei
så det blir nok mer blogging etterhvert igjen
skal dere se ;))
Varene har igjen begynt å trille inn..
Mot en ny vår en ny deilig sommer...
Puter ,pledd,sengetepper,voksduker,toalett mapper,
bager,de deiligste strandunderlag ifra Au Maison

De skjønneste suppe kopper,
salt og pepper bøsse,ventes også inn suppeterin

Så er det jo de skjønne påske eggene her ifra Jeanne D
Store flotte kister
som dere ser på de to øverste bildene,
de var kjempe fine

Litt stemning fra butikken

Ikke så mange nyheter fra ILaursen ennå
Men noe er jo kommet,
så nydelig en farge på denne emalje serien
Er så glad i sånne kasser som dere
ser på gulvet med glass flasker i ;)
Det var det for denne gang,
så snakkes vi snart igjen ;))