Siste Del ..

Hei igjen
Her har dere resten av bildene jeg fikk tatt;)))
Var noen leverandører jeg glemte.. men men
Neste gang kommer nok noen andre med
Håper dere alle har det bra der ute
Tenk nå er vi i den siste vintermnd
Snart er det vår,vår vår...
Disse putene var vel skjønne ?
Kommer noen med litt andre tekster på også;)
Sånn som
Dagen i dag
er morgen dagen du
drømte om igår.
Med en tenkene engel,tror jeg...
Mille Moi...
De skjønneste kopper..
Her er noen av dem

Jobb kopp nr 1 ;))

Denne kommer i den hvite ;)
Hjerte koppen
He he kanskje en gave til din kjære ?


Leverandøren - Krasilnikoff
Her kommer det både tekstiler,
glass lykter,blomster potter
og disse populære kort holderene
og andre søte saker ;)
Det er en så hyggelig leverandør ;)

Au maison
her kommer det masse tekstiler
Puter,pledd sengetepper
strandmadrasser,strandvesker..osv
Blomingville...
De har jo så masse,
Og masse er bestilt !
Det er her jeg får mesteparten
av alle lampene ;))

Miljøgården
Den svenske leverandøren ;)


Sink bokser,i alle slags varianter;))
og masse annet i sink også


Engelen er kjempe fin og ganske stor
Det som er så hyggelig også
med Miljøgården er at de har
ALLTID så hyggelige priser;))
Her ser dere et av skiltene
og sink bokser

Engler ....
Og med det MINE kjære
blogg venner og andre venner
sier jeg takk for følge for denne gang ;))