Sommer Drøm..messe del 2.


I dette innlegget er det bilder
fra leverandøren IB Laursen
sin stand på messa.
SÅ sommerlig Nostalgisk
og koselig!
Falt så for dette skapet ...
Det glade hage liv;))

Dette er min største leverandør

Så mye, mye av det bildene viser

kommer og noe er jo her allerede

Fikk også noen nye skap,

vegg skap, tallerkenhyller osv ..

Tenk denne grønnfargen
hadde min bestemor mye av på kjøkkenet sitt
da min mamma var en liten pike;)

Det er i fra denne leverandøren
Jeg kjøper det koseligste gavepapir

Mugger er jeg bare så glad i;)
Den hvite med blå striper
i et kjøkken vindu
med de første blomstene vår ...

Rørebollene med tut
bruker jeg kjempe mye

Masse tekstiler;))

Store klokker, emalje
og krukker ..

Samme klokke men i rødt
som dere ser.-i den flotte
lanlige bonde stilen ;)

Et av vegg skapene

Det kommer mange nye emalje skilt
Både med tekst og Nostalgiske motiver

Kjøkken hygge;))

Knotter i fleng;))

Og med dette kjære dere
SÅ kommer det DEL 3 i morgen.
Ha en deilig aften!