så godt for hjerte...

Kjære dere...
takk for så gode ord jeg fikk i mitt siste
innlegg,så godt det varmet..
Dagen etter på jobb så fikk jeg
heeelt uventet blomster av kjære kjære kunder
SÅ snille dere er !!
Uff vet ikke helt om det er fortjent,men
jeg er ennå så rørt
over denne omtanken dere viste meg..
Med de vakre blomstene
så laget jeg min egen lille hage
som min venn
sylvia med bloggen
Har gjort;))
Da jeg kom hjem fra jobb lå det
en kjempe skjønn pakke
i posten fra Monica
som har bloggen http://www.monihobby.blogspot.com
De søteste grytekluter,
sukk de passer så fint inn på kjøkkenet ;))
Og den fine oppvask kosten som er malt hvit
med det søte glansbilde på...

En såpe som er så koselig innpakket ;))


Og en kost til i blå,som henger på det ene badet
som er kombinert vaskerom ;))
He he lurer på Monica hva jeg skal finne på
til deg;))
Skjønt var det alt sammen og takk for
alle fine ord i kortet du sendte;))

For en stund siden så bestilte jeg noen koppe
håndkle fra en kunde av meg...
OG jeg må bare si det...DE er helt skjønne..
litt luftige,,ikke så stive,er så glad i de..
Så er det lørdagskveld,snart 3 mila på tv
he he i kveld koser jeg meg virkelig,sjokolade
nam nam
god søndag ALLE sammen
GLAD I DERE !!!