Et Dukke Hjem.....

Hei alle sammen..
NÅR
jeg lager dette innlegget
har nok mange kommet seg i seng
og er i drømmeland.
MEN.
jeg har fri i morgen og sitter her og koser
meg med et søtt ,søtt innlegg
I
dag hadde jeg besøk av en trivelig dame
som så etter bitte små ting,
hun skulle lage en bitte liten butikk
i Fransk landstil..
da ble jeg litt nysgjerrig og lurte på hva det var...
HUN
lager dukke hus og titte skap;))
Hun var så snill og sendte meg litt bilder
Skal si jeg er fascinert..skulle veldig gjerne hatt et sånt...
DERE
vil se et krone stykke på noen av bildene,
det viser dere hvor lite dette er..
Så nyt dette skjønne innlegget..
Mye av dette er laget for hånd,se bare på panelet
og listene.
Det må jo være den skjønneste mel posen
jeg har sett ;))
små silde krukker,fluesmekker,kaffekanne osv...

Den lille saksa som henger under hylla..

Gammel komfyr...

Fliser,oliven på et glass...

Tregulv.nydelig blomstertapet..

Vin,karaffel..

Tallerken hylle,kunne jo bodd her..

Arbeids krok...

Barne rom..med alt et lite barn kan begjære..

Små små kort i Vintage desig,
og se på krone stykke,det er jo så bitte lite...

Et skap med søte små kasser..

bitte lite smykkeskrin,
toalettmappe med tilbehør
under tøy sett med strømper og det hele ;))
Små bøker,og barne klær...

Det er jo bare så søtt..

En nydelig seng og alle de flotte undertøy settene..

Se den lille engelen..

Og med dette lille titteskapet,håper jeg dere
også fant dette like herlig som meg
Kommer nok et senere innlegg
fra hennes første dukkehus ;)
Så takk til deg,
Hild Tove for at du ville dele dette
med oss ;))
Så da for jeg komme meg i seng;))