Se min kjole....

Som dere vet så handler bloggen min
mest om butikken min og litt fra mitt hjem..
Men denne gangen blir det litt om klær,
he he jeg er glad i det også;))
Særlig etter at lille Arendal og Grimstad
har fått så mange skjønne klær i butikkene sine;))
Gleder meg til våren..denne kjolen
er et svensk merke med
navn Branting.
Jeg lover den er nydelig på..
trang under brystet og er litt sånn klokkefasong
Jeg har kjøpt min hos Z hos Laila i Arendal
Men jeg vet at nettbutikken Landstil
også har dette merke ;))
Her er en lyse rosa bluse
fra samme merke..


Og stoffet er i Bomull,myk og god..

Så var det Chill Norway,denne er bare deilig..
i velur..
Har kjøpt min hos Lingården i Arendal..
De har også sånn som Odd Molly..

En sommerfugl bak på kjolen

Å som jeg gleder meg til å bruke de..
sukk sola skinner, men snøen...nei ser ikke
ut som den vil forsvinne med det første..
På sengen ligger nattkjolen klar ..
he he den er altså ikke ny ;))
Så går vi snart fra lørdag til søndag..
Ha en god søndag Kjære Dere