Så var de her... ;))

De skjønne skjønne ekte Caluo treskoene ..
Vårens nyheter .. Er rett og slett forelsket i disse
herlighetene til føttene .. SÅ gode å gå på ..
Kanskje ikke alle vet at disse er en helsesko,
med gummi såle og fjæring ..
De er en av få sko jeg kan Bruke
en hel dag uten å få vondt i Foten
Jeg er vel også rimeligere en de fleste .. 798
Disse er min favoritt for våren;))
Røde med hvite små prikker.
. Å så skjønne de er;))
Var ikke kurven også fin?
kommer i 3 størrelser.
Her er resten av gjengen;))
Hvite med sløyfe
beige med sløyfe
og de andre er med blomster brodering
og går i hvit og gråblå
Og denne lille Sitte benken,
fin til alt synes jeg;)
Gangen, badet Soverommet;))
En annen ting ..
Det har kommet mer Maileg ..
Både kaniner og utstyr;))
Strykebrett, triller ..

He he tror faktisk jeg skal skaffe
meg et vegg skap, tapetsere
og lage meg min eget lille
Kanin skap i loft stuen,
ja det vil jeg gjøre;))

Denne store gutten, er bare herlig;))

Se den lille komfyren?
den kommer også med utstyr

Ja de koser seg her hos meg,
Mens de venter på et nytt hjem ..

Og med dette vinker VI godnatt
for denne gang;)))