Tenk, det er vår!!!

Ja tenk nå er det vår..
Snøen slipper taket mer og mer,
og om ikke så lenge vil både
blåveis og hvitveis titte frem..
Gleder meg til denne våren,
Gå en tur på gamle skogstier,
puste inn de deilige dufter
av det yrende plante liv,
små fugler som kvitrer og bygger sitt bo.
Ja denne våren skal jeg ta vare på
dag for dag!!
Noen påskeliljer
fant veien til
Frøken Olsen sin lille hule
På et sink fat får de stå
sammen med en liten kanin.
.
En hylle med tre skuffer har fått selskap
av glass med skrukork
som også har dl mål gravert inn i glasset

De søteste gammel rosa boller i 3 størrelser
Stor sink balje med et pledd
med de skjønneste blå toner
Her står det på rekke og rad og ønsker
våren velkommen

Så landlig og koselig
Kanskje en mugge i et vindu?
eller kanskje en skål til sommerens
jordbær fristelser...
Til mine sommer gjester vil
jeg servere den deiligste kake
med tallerker med prikker
og kaffe i den søteste kopp
En oppslags tavle med ramme og det hele

Kjøkken håndklær så søte så søte

Så mange dufter..
Og det deiligste bade skum til en
sliten kropp..
etterfulgt av en myk body lotion
JA det vil jeg gjøre nå !!