Det meldes sol,sol,sol,her på sørlandet ;))))

Ja tenk nå skal vi endelig
få noen deilige dager her i sør..
Gleder meg, retten og sletten !
Det har også kommet noe mer varer
fra Ib Laursen
Mye står på rest fra de ennå,men
må bare si det...Så mye fint!!!!
Litt grå blå små møbler,så herlig,
fint til den hvite stilen også.
Er blitt så glad i disse
Flue skapene som det kalles..
Er også i hvite.

Masse emalje er kommet!

Ser dere godt etter,bak den lille lampen med sløyfe,
så ser dere en grå blå skodde..
Den er jo kjempe fin å lage miljø av ;))
Denne med klyper, til å henge kort,også koselig
å henge små beskjeder eller
små søte oppskrifter,kanskje;))
Den er også i hvit;))
Litt mer emalje ;))

En nydelig dame ,har laget disse til butikken
store og små hjerter med strykemerker
og tekst..Vakkert er det!
Er jo så glad i hjerter;))

Sagen Vintage,har nå også kommet med lys,
merke på begge sider;)


Til helgen skal jeg i 40 års kalas
og skal gå i en hvit kjole..
Min kjære nabo har laget dette
vakre vakre armbåndet til meg
Masse blonder og perler
Var det ikke vakkert ?
I morgen håper jeg at jeg våkner
til strålende sol!!!