Og vi maler og vi maler og det blir så...

Jeg har over lenger tid
blitt ganske så innspiret over noen
svenske bloggere,som Himlarum
og Inka sin blogg- så vitt jag kan se !
Så nå er jeg litt igang jeg også med male kosten!
Det å få det litt sånn slitt og shabby...
Og her er resultatet av det jeg har laget ;))
Tenkte å ta det med meg i butikken i morgen,
i grunn
for å se om dette er av interesse..
En flaskeholder har fått litt ny maling og litt skrift
betyr -Et vakkert hjem

tre trisser har blitt malt,og fått litt blonde på
På kurven står det lykke

En kurv med skrift Bon Appetit

Denne var i mørke brun..malt og pusset
og resten ser dere ;)

En knagg


Et lite bord,var i okergult..
kan klappes i sammen.
skrift på bordplaten, og nede på benet
I bakrunnen ser dere litt av et stort
serveringsbrett med den koseligste tekst,
Kan jo være fint å bruke som et bilde :))

En stor lyslykt ..

No 7 står nede på bordet.

Så populære disse hjertene er blitt..
En herlig liten dame lager de vakreste av de vakre...
Da var dette alt for denne gang..
Morgen er det jobb igjen
Har hatt 2 herlige fri dager
malt og koset meg ;))
Natta alle sammen !!
Vent litt...NÅ holdt jeg på å glemme noe
igjen..
Naboen min,hun som har laget det hvite armbåndet,som jeg
viste frem i tidliger innlegg,har fått seg blogg
Så ta gjerne turen innom
he he hun bli veldig glad for både kommentar og følgere ;))
Her er adressen http://www.mineflittigehender.blogspot.com/
Sånn, da er det natta på meg...