Så er kvelden kommet igjen...Og hvis noen lurer..så har jeg oppe i butikken i morgen ;))

Det har vært 2 rolige dager på meg,
eldste mann på 19 er i Danmark og minsten på 12
er på påskeferie hos min søster.
Så jeg tok like godt turen til mitt andre hjem,
altså butikken og fikk satt på plass
de nye varene fra Chic Antique;))
Denne hage benken er flott,landlig og koselig..
Ryggen går i et spor og hvis Jeg vil
sitte den andre veien løfter Jeg den over;)
En nydelig skrivepult med topp
Kjempe fin er den;))

Store emaljebokser ..
Disse står Sjokolade på, også
fin presang,
en pose Sjokolade, Så har du det .

Skjønne nye sukker strøer,
med hull , som et lite hjerte

Hyller i jern, det har også kommet
noen med knagger, fine
inne og Ute;)

Denne er Så fin;))
Ikke Så dyr heller.

Stor glass klokke på stett
Tror det må være den skjønneste glass klokke
Jeg har sett;))
Fikk virkelig lyst på muffens ..

Trekister, Jeg har selv malt på denne teksten
Som betyr Grip Dagen (sjablong)

Store sink skilt
Vi er i haven;)

Et Annet Stort skilt,
1 stk skjønn magnet Følger med,
sammen med et kort;)

Et lite skilt
Med de skjønneste små;)
Betyr kjøkken.

Denne krakken var så fin!
Det er snart tid for at
små fuglene skal bygge sitt bo!
Og tenk å. heldige de er, hvis de kan flytte rett
Inn i det herligste lille hus;))
Har fått flere urner i stein.

En kjempe flott vegg dekorasjon;))

Mange forskjellige Vintage klokker;)
Går også ann å ta av den sorte båndet
og bruke moe annet, jeg bruker noen ganger
tynt blonde bånd rundt halsen;))
En Kjær Kunde har laget de
NYDELIGE vesker
til meg, så nostalgiske og fine;))
Og med dette mine kjære,
Så viser Jeg dere et bilde fra mitt lille hjem
med mitt påske egg, Laget av min venn
Sylvia-blogg: hjemme best
og ser dere godt etter så ser dere en liten stoff pose
Som Står God Påske på,
med en gul kylling.
Den har Jeg fått av en riktig sjarmør
Så herlig Så herlig;))