Så snille dere er ;))

Hei igjen!!
Så er vel påsken over for denne gang..
Arbeidsdag igjen i morgen,deilig det også ;))
Møtte naboen min i dag,så sa hun plutselig
skal si det var mye skrive feil
på det siste innlegget ditt,
hvis ikke var det bare meg som ikke forstår ;))
Så sjekket jeg dette da jeg kom hjem....
Og jammen hadde hun rett,
setninger som ikke ga noe mening,ord som
selv ikke jeg forstod,
vet jo at jeg skriver litt sånn feil her og der,
men ikke så vilt ;))
Men dere kjære venner..sa ingenting..
hehe beklager altså, vet ikke hvordan det ble såå vilt..
Har prøvd å rette opp i det iallfall!
Nok om det!
Jeg har bestilt meg denne skjønne skjønne
prøve dukken fra Himlarom i Sverige
Hun er rett og slett kjempe flink til å male og
pusse opp gamle møbler ;))
Ellers så håper jeg det kommer flere varer
fra Ib Laursen denne uka,
denne er jo så fin atte ;))
Mer hage ting ventes inn ;))

Har pyntet litt i dette skapet
i butikken ;))


Alltid deilig å legge seg i nyvasket sengetøy,
med skylle middel av Lavendel,
dufter som den deiligste sommerdag;))
God start på den nye uken,
kjære dere ;))
Snakkes !!