Muistatteko nämä kuvat?


Mä muistan, vähän liiankin hyvin.
Nuo kuvat on minusta, kun mun kasvoissa on ollut tulehdus ja sen tuoma turvotus pahimmillaan.
Tekee kyllä aika kipeetä katsoa noita...
Oli hyvä, että kuvasin kasvot tuona päivänä, sillä tarvitsin kuvia viime maanantaina.
Minä kyllästyin hoitamaan ihoani, saamatta todella hyviä tuloksia.
Tajusin, että mitään mitä minä teen, ei auta enää asiaa.
Pelkäsin koko ajan, että kasvoistani tulee taas tuollaiset, kuin noissa viime talvisissa kuvissa. Yöh...
Lääkärin kautta sain ajan ihotautipolille.
Siellä siis kävin viime maanantaina.
Oli aivan upea lääkäri!

Nyt on troppia ja voidetta, neljää erilaista, millä mun iho saadaan kuntoon.
Jo kolmen päivän hoidon jälkeen huomaan hurjan eron!
Miehenikin sanoi, että ihoni on jotenkin tasaisempi, näin siis ihan ohimennen totesi. Se on paljon se!
Näppylät on kutistuneet hurjasti, ei ole tullut uusia ja huokoset jo nyt pienemmät.
Kahdessa kuukaudessa pitäisi nähdä selvä ero ja silloin menen kontrolliin.
Tarvittaessa lääkekuuria jatketaan.



Ja mikä mun diagnoosi oli?
Monen teistä arvelema ruusufinni oli oikea, mutta lisäksi mulla on akne.
Nuo kaksi yhdessä saavat aikaan ikävän lookin.


Tässä vielä minä tänä aamuna, suihkun raikkaana: hiukset märkinä, täysin meikittä.
Olen todella väritön meikittä, kuin aaveen nähnyt...
Mutta näette kuitenkin mistä lähdettiin nyt liikkeelle ja että millainen ero on tuohon todella tulehtuneeseen tilanteeseen.
Halusin vain jakaa nämä kuvat ja ajatukset.
Jos vaikka joku teistä painii saman ongelman kanssa ja näin ehkä menisi lääkärin hitusen nopeammin, kuin minä.
Ei sitä tarvitse kahta vuotta odottaa, että hakee apua. =)
Tämä kun on yleensä 30-50 vuotiaden naisten riesa, eli kuulun täysin kohderyhmään.
Tätä ennen mulla ollut ihan normaali iho.

Näin "jouluista" jutustelua tällä kertaa.
Illalla menen nauttimaan kirkon tuomasta rauhasta ja tunnelmasta, mikä on vanhoissa kirkoissa, kynttilöineen.
Siellä on "kauniit joululaulut-konsertti". Ja saapi vielä laulaa mukana. Ihanaa!


Ps. Aloitin joulumyyjäisissäni JOULU-ALEN!