Uglet + iskias

Etsiessäni netisä kauppaa, missä olisi suht kivasti Mio my Mio vaatteita tarjolla,
löysin Uglet putiikin Tanskasta.
Tilasin tytölle kuvien vaatteet tosi hyvällilä ale-hinnoilla.


Tyttäreni tykkää vähän synkistä, "Tim Burton" tyylisistä vaatteista, kuten hän itse sanoo.
Toivon, että osuin nyt noiden vaatteiden kohdalla oikeaan.Minun makuni kun on niin täysin erilainen, mutta yritän oppia tietämään, mistä tyttäreni oikeasti tykkää.
Lapset ovat perjantaihin asti Sysmässä vanhempieni luona, joten en voi näyttää ja hyväksyttää ostoksia etukäteen.
Meillä on miehen kanssa vapaata...


Mä tosin paukautin selkäni nyt tosi pahasti.
Kumarruin ja pamahti alaselässä niin, että lensin polvilleni.
Taju meinasi kivusta mennä ja huusinkin kuin tapettava eläin...
Tunnin olin polvillani keittiönkulmassa, kunnes pääsin Tramalin ja mieheni avuin olkkariin patjalle.
Konttasin hitaammin, kuin 9 kk vauva, kuten mieheni asiaa kuvaili.
Iskias vaivaa taas, enkä pääse patjalta enää edes ylös.
Tässä makailen vatsallani, jumppailen ja kiroilen oloani.
Ärsyttää olla patjan vankina ja täysin miehen armoilla.
Ei oikeasti paljon naurata, kun joutuu pissaamaan vatsallaan kulhoon...
Shoppailu onneksi onnistuu näinkin. =) Heh hee.

Ps. Hyviä shoppailuvinkkejä saapi tähän listailla ja vinkat minua ja lukijoita.
Minä etsin tuon tyylisiä vaatteita 146cm tytölle ja todella laihalle 128-134cm pojalle housuja.