Så lenge siden..
Tiden strekker liksom ikke helt til lenger..
Før så blogget jeg så ofte,men som noen av dere vet tok jo
også livet mitt en ny vei for ca 2 år siden
Så med butikken og alt den krever og
 mine 2 sønner så går tiden så alt for fort...

    Det er virkelig igjen blitt høst,siste mnd før vi igjen
 skal gå inn i mørketiden

 Kanskje jeg skulle selv bli flinkere til å nyte en kopp
te av de deiligste suppe tekoppene som
kommer i 2 størrelser
 Det kanskje noen ikke vet er at de også kan brukes
i ovnen,gratinere eller lage en deilig varm dessert .
 Fine,Ja det er de :))
 Så er det blitt påfyll av denne også,
en kjempe fin størrelse,særlig til de som
har kaffemaskin ;))

 Kommer i mange forskjellige farger .
 Denne har røde hjerter, fin fin til jul også
I denne størrelsen kan de også brukes i ovnen
 Litt maling har det også blitt
Er jo så gøy å skape litt:))
 En komode har fått et litt anderledes  look :))
Og sånn ble den :))
Håper dere hadde glede av innlegget,Da legger jeg bort pc
og rett og slett lager meg en varm kopp te og tenner litt lys..
Ha en fin uke alle sammen ;)))