Jeg elsker google....

.... for uansett hva og hvordan man ønsker inspirasjon og ideer er det bare å skrive ned noen ord så har man et uendelig antall bilder å se på.  
Jeg har det med stoler for tiden som dere kanskje har forstått - og jammen var det ikke mange andre også der ute som også liker stoler - mange stoler - mange farger.....
Blir man ikke glad av disse så vet ikke jeg!








Jeg har det med stoler for tiden som dere kanskje har forstått - og jammen var det ikke mange der ute som også liker stoler - mange stoler - mange farger.....

En vakker dag har jeg kanskje en hel bukett fargerike stoler å vise fram også?  Det kreves dog noen timer arbeid.  En stol av gangen så er man der før man aner det!  

Mens man holder på kan man jo ta med en god kopp kaffe i arbeidsrommet - sette på radioen og kose seg med arbeidet?