Jeg har blitt kakkelovn- frelst!

Tror jeg må si at disse er det vakreste jeg har sett! Etter endelig fått en kakkelovn i hytten (som er ny og er forberedet med godt grunnarbeid til å tåle 1.6 tonn ovn!)har jeg funnet ut at med litt grunnarbeid kan man få en sånn hjemme også etterhvert!! 90-98% varmeenergi gir den og er den mest sparende varmekilde! Så her må det spares!!
I helgen var vi på hytten og jeg fikk dekorert litt mere:)
Gardiner ble det på kjøkkenet, helt enkle hvite kapper fra låvebutikken:
Nye sengeklær fra By Nord... kjempe god kvalitet og pelspledd må man ha på en hytte!!
Her som stolt eier av kakkelovnen som vi først kan fyre i om litt over 2 uker:) 6 ukers herdetid men vi har hatt en mild vinter så det har gått greit!! MEN gleder meg til å kjenne varmen og stemningen!
Snart messe tid og vi gleder oss masse!Ha en fin uke videre:))