Når julen er ute.. er påsken snart inne!

I allefall hos meg.. elsker påske eggene som er håndlaget på fat og i skåler rundt omkring! Disse kommer til Låvebutikken :)
På hytten skal vi være og jeg gleder meg veldig, en helg går så alt for raskt og man rekker ikke å nyte livet sånn som når det er lang fri! Men vinterferien kommer først og da skal vi være der inne! Med 45 min kjøre tid kan jeg pendle inn til Låvebutikken!!
Får mange spørsmål om kjøkkenmøblene.. de kan selvfølgelig bestilles hos Låvebutikken.. Send mail for spørsmål: chr.skog@online.no
Det er snø ute i dag, og vi koser oss inne med tente lys og fyr i ovnen:)
Litt vår i hjemmet må vi ha, jeg er såå glad i rosa, lilla og turkis når det er vår :)
Her koser ene tibben seg i alskens sovestillinger!
Tror ikke hundene vet hva det er å ligge på gulvet her i huset! På ryggstø er best!! Det er vel viktig at de også koser seg! Bra de er små!!:)
Snart messe til med masse innkjøp og inspirasjon! Gleder oss!Ha en strålende torsdag!! Snart helg.. HUSK Salg i låvebutikken!! Masse fint til 70% I dag åpent 11-18Morgen 11-16Lørdag 11-16Varmt velkommen!!