Tervetuloa tammikuu


Aakkosboogie soi mun päässä ;)
Blogivuosi käynnistyy tästä.
C-vitamiinit napsitaan hedelmästä.
Duha ja dukkoinen olo, hus pois täältä.
Ens kuun jälkeen on jo maaliskuu!
Fuskaanko? No en, hepskukkuu.


Gantin tähtipeitto on mun "pop".
Helmikuussa messut Tukholmassa!
Intoa ja iloista mieltä ;)
Joulukoristeet lähti vuodeksi varastoon.
Kuusikin pihalle nakattiin.
Loppiainen tämän viikon kivasti katkaisee.
Mökille meidän perhe silloin menee.
Nuotiomakkaraa + pulkkamäkeen mieli tekee.
Onkohan kukaan onnistunut skippaamaan alemyynnit yhtä hyvin kuin mä?
Pitänee piirtää rasti seinään.
Quotes are my favorits:


Ruusukimppu, rommirusinajäätelö, rock'n roll.
Salmiakkiinkaan kyllästy mä en.
Tipaton on tammikuun traditiomme.
Uusi vuosi ja uusi uljas elämä!
Vuosiluvun vanhan kirjoitin, puolivahingossa vieläkin.
Whitesnake soi mun autoradiossa.
X on kiva ylläri.
Yhteiset hetket kauniina muisteloissa. 
Zombileffoista tykkää en lainkaan..
Åbo är vackert, alla vet ju det.
Ängry birds alkaa äällä ;)
Öössä on hassut pisteet päällä.


Kuvat: Pinterest